poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Biżuty

Dzisiaj post biżuteryjny.
Nazbierało się trochę ;) 
Naszyjnik "Bajorko" 
Czasem kamień sam dyktuje to co ma być z nim zrobione. Tak było i z tym plastrem agatu. Dostałam go od Kajki lata temu, nie miałam na niego pomysłu, więc leżał gdzieś zapomniany. Szukając czegoś w niezliczonych "przydasiach" przypadkowo trafił mi się na oczy i... nie wiem jak wcześniej mogłam tego nie zauważyć??? Przecież to bajorko, oczko wodne. A jak bajorko to i lilie wodne :) 
Plaster agatu, glinka polimerowa







Nr 2 to bardzo popularna ostatnio "Monstera"


Kolczyki z glinki polimerowej, cieniowane pastelami, do tego odrobinka miki, koraliki z zielonego awenturynu.





Powstała kolejna wersja monstery, ale jak zwykle zwlekam z robieniem zdjęć. Pokażę innym razem.

No i.... tu już nikogo  nie zaskoczę - maki :))  Za każdym razem inne...

Komplet - bransoletka, kolczyki, pierścionek i wisiorek



Bransoletka




I już więcej nie męczę :) 
Wspaniałego tygodnia życzę i serdecznie dziękuję za wszystkie 
odwiedziny i komentarze

3 komentarze:

  1. Cudeńka !!! Zwłaszcza kolczyki z makami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się jak zawsze - nie wiem co najbardziej mi się podoba, bo trudno się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Monstera ślicznie Ci wyszła, maki to wiadomo nie od dziś, że świetne, no i znalazł się piękny pomysł na zapomniany agat! :) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...