sobota, 12 listopada 2016

I znowu róże

Wszędzie panuje przedświąteczna gorączka - bombki, stroiki, zawieszki... 
A ja mam okropne opóźnienia w pokazywaniu prac, więc dziś znowu nie świątecznie a różano
Komplet składający się z 2 porcelanowych filiżanek ze spodkami i drewnianą tacą

Taca bejcowana, malowana, zabezpieczona woskiem.Taca z drugiej strony


Grafit, czerń, granat, biel i...... takie filiżanki mi się zrobiły :) 

 
I trochę szczegółów 



A tu kolejna część różanego kompletu z poprzedniego postu
Całość ręcznie malowana, zabezpieczona woskiem
Chustecznik i świecznik


Taca 35x25cm


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, dodają skrzydeł!


18 komentarzy:

  1. Przepiękne prace!!!!!!!serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko prześliczne ohhhhh te Twoje malunki
    można tak podziwiać non-stop :) Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oksanko ja już nie mam słów którymi mogłabym wyrazić zachwyt nad Twoimi pracami więc często po prostu tylko wzdycham. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny Komplecik - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle przepiękne prace-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cuda, podziwiam z opadem szczęki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze rozczuliłam się na widok ręcznie malowanych róż. Pięknie je tworzysz. :) Pozdrawiam Cię Oxi bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś wspaniałego Oksano pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba komplety są rewelacyjne!!!!!!!!!!
    Ale drugi skradł moje serce :) bo ja lubię różowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe komplety, ale czerń i grafit mnie oczarowały. Mnie jeszcze nie dopadła przedświąteczna gorączka i chyba "polecę" na zeszłorocznych ozdobach. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze .....Ale jesteś zdolniacha...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekane prace

    OdpowiedzUsuń
  13. Oksano,przecudne komplety.Granat,czerń i grafit wymiata :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Nie mogę się zdecydować, który zestaw bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prace!!! Poprezdnie także!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...