sobota, 1 sierpnia 2015

Rubinowe Gody


 Prezent na 40 Rocznicę Ślubu czyli Rubinowe Gody
Kuferek drewniany o wymiarach 30x20x14cm, farby akrylowe, odrobina złotej patyny.
Białe tło złamałam odrobiną szarości i zieleni

Szare ornamenty uszlachetniłam złotą patyna. Patyna daje ciekawy efekt w zależności od konta patrzenia jest to złota to srebrno-szara.



Jak "Rubinowe Gody" to nie mogło zabraknąć krwisto-czerwono-bordowego koloru :) 


Oczywiście kuferek nie mógł okazać się bez wkładki ;) 



Butelka-karafka z kieliszkami 



Już wiem, że obdarowani byli zadowoleni z prezentu, co mnie ogromnie cieszy :) 
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i niezmiennie dziękuję za każde zostawione słowo :) 
Pięknego, pogodnego weekendu życzę :)))))

15 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet! Aż miło sobie westchnąć do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu brakuje mi słów. Masz niesamowity talent i wyczucie piękna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kuferek, a zawartość jeszcze piękniejsza. Masz niesamowity talent, te kwiaty wyglądaja jak żywe, wspaniale. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko jakie cudo. ja za kilka dni mam cynowe gody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O boziuniu kochana, cudo, śliczności, wspaniałości, rewelacja, szok i niedowierzanie. Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet, nigdy się nie rozczarowuję,zawsze mistrzostwo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny prezent - nic dziwnego że się spodobał!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu brak słów!!! ale jak się do Ciebie zagląda to nic dziwnego:)) Cudowny komplet, kolory pięknie dobrane!!! Obdarowani to szczęściarze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuferek oraz jego zawartość są niesamowite. Piękne, pomysłowe i oryginalne wykonanie.
    Pozdrawiam z gorącego Krakowa:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny komplet! Robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! Coś pięknego..... podziwiam.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty na skrzyneczce wyglądają tak, jakby przed chwilą rozkwitły:) Cudny prezent!!! Mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie dotyczące "efektu matowego szkła", wspominałaś kiedyś, że po prostu tapujesz szkło gąbką. Moje wychodzi niesamowicie białe, nienaturalne. Czy możesz zdradzić jakiej farby używasz? Dodajesz szarej? Będę ogromnie wdzięczna, bo planuję zrobić taki prezent dla Babci i bardzo zależy mi na ładnym efekcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...