poniedziałek, 8 czerwca 2015

Naparstki

Dzisiaj będzie naparstkowo
Dwa podobne ale nie identyczne. Reliefy, farby akrylowe, patyna.

Nr.16
Nr.17
Tę prace zgłaszam na wyzwanie Szuflady

 Wariacje na temat lawendy ;)


Nr 19


 Z przymrużeniem oka ;) Nr 20



I ostatni, na dzień dzisiejszy mój ulubiony :)  Wszystko oczywiście ręcznie malowane, moja ulubiona patyna w kol. szampana. Różyczkę wylepiłam z Fimo. 
Nr 21




Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny.  Pozdrawiam serdecznie i wspaniałego tygodnia życzę :)


32 komentarze:

  1. Przeurocze!!! Świnka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To moja pierwsza.... świnia :D

      Usuń
  2. Dzieła sztuki :) wszystkie piękne, ale ten ostatni to prawdziwa perełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cacuszka :)
    Mój najbardziej to ostatni z różyczką , zdecydowanie brakuje mi takiego na mojej półeczce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Ewciu!!!! postaram się zdążyć przed wakacjami... :***

      Usuń
  4. Świetne ... a ten ze świnką rewelacyjny! Idealne dla kolekcjonerów, ale chyba już to pisałam u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna róża a świnka przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naparstki są tak piękne, że aż dech zapierają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne maleństwa w fantastycznym wydaniu stworzyłaś. Podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo kurcze, ale śliczne te pierwsze! Marzenie mieć takie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie maleństwa, a takie śliczne, chyba wszystkie mi się podobają, a świnka od razu wywołała uśmiech na twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie maleństwa, a takie śliczne, chyba wszystkie mi się podobają, a świnka od razu wywołała uśmiech na twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie maleństwa, a takie śliczne, chyba wszystkie mi się podobają, a świnka od razu wywołała uśmiech na twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Przepiękne, majstersztyk !
    Takie mini cudeńka. Pierwszym najbliżej moim klimatom, ale wszystkie rewelacyjne.

    Do nitki z igłą, czy igły z nitką to mi nie po drodze :)
    Choć z takim naparstkiem to i cerowanie skarpetek byłoby tylko przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne! takie maleńkie dzieła sztuki. W swojej kolekcji mam sporo uroczych naparstków, ale te skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten ostatni i mnie się podoba najbardziej, ale na widok świnki trudno się nie uśmiechnąć :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...