poniedziałek, 13 października 2014

Vintage

Patrząc na statystyki blogu i odwiedziny "bombkowych" stron przypuszczam, że już nikogo nie zdziwi widok bombek ;) ponieważ wiele, wiele z was już robi lub przygotowuje się do robienia ozdób Bożonarodzeniowych :)
5 bombek przezroczystych o śr. 12cm w stylu vintage.
Zdjęć będzie bardzo, bardzo dużo :) Chciałam pokazać bombki z każdej strony i nie rozbijać post na kilka mniejszych :)

NR.1
 Domalowane tło "ośnieżone" masą strukturalną i białym perłowym brokatem. Z drugiej strony ręcznie malowane śnieżybji.



NR.2
Wszystko tak jak w poprzedniej bombce tylko śnieżynki zrobiłam za pomocą szablonu.



 NR.3
W kolejnych 3 bombkach dodałam trochę koloru - delikatne, pudrowe, mocno rozbawione bielą błekity, turkusy i odcienie wrzosu :) Reliefy ręcznie malowane.




NR. 4







NR.5




A tak wyglądał wydruk motywu przed "obróbką" akrylami i "śniegiem"




Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuje za komentarze :)


37 komentarzy:

  1. Прекрасная работа!!!!!!!!!! Волшебные шары!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne bombki. Pięknie wykonane reliefy i ten brokat.... ach nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raj dla oczu:)pozdrawiam Cie serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi się zimno zrobiło :))) Ale bombki przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się wyjątkowo. Są najładniejsze jakie widziałam z wykorzystaniem takich bombek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oksano mam rozumieć ,że wysyłam Tobie swoją fotkę i mam takie cudo , raj dla oczu, ale bym zaskoczyła swego M , jak na Mikołajki otrzymałby takie dzieło , ściskam Dusia [ weryfikację włączyłam na jakiś czas ] działa

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże jakie są piękne! Brak już słów by móc wyrazić to w jaki sposób Pani tworzy swoje dzieła. Pozdrawiam serdecznie! Bombki są magiczne, idealne, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne a ja jeżeli mogę to poprosze o kursik wykonania takiej bombeczki lub opis poszczególnych czynności, wspaniale wyszły

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mistrzynią i aż wstyd publikować swoje (s)tworki patrząc na Twoje cuda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne,magiczne bombki,już czuje się magię świąt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Preciosas...me encantaría saber hacerlas.¡¡¡
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz kiedy Twoje bombki wyglądają najpiękniej?
    Kiedy dochodzi się do zdjęcia z wydrukami i widać jak z zimnej foty tworzysz ciepłe, pastelowe cacko.
    Spektakularna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie zachwycające....masz niezwykły dar:) Mogę tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś czarodziejką!!! Przepiekne! Te bombki przenoszą w tamte czasy!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne! każda z nich jedyna i niepowtarzalna, coś niesomowitego

    OdpowiedzUsuń
  16. Oxi! Te bombki są magiczne! Czarujesz.. czarujesz... Podziwiam Twoje umiejętności i pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie te bombki są niezaprzeczalnie bomb(k)owe! No i te reliefy Twojej produkcji - jak zawsze doskonałość sama w sobie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Какая красота!!!!!!!!!!!! Постоянно восхищаюсь Вашими работами!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękne, ja kupiłam sobie ostatnio styropianowe na próbę do pomalowania i serduszka plastykowe na których będę ćwiczyć :-) dawno temu malowałam bombki szklane na zamówienie, to było tak dawno że muszę sobie przypomnieć jak się je maluje :-) zazwyczaj na choinkę lepie ozdoby z masy solnej, aby choć na chwilę oderwać się od farb olejnych :-) tym razem spróbuje coś wymodlić na bombkach i serduszkach :-) Bardzo Twoje prace inspirują są przepiękne i estetyczne, gdybym nie umiała malować pewnie bym sobie kupiła :-) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne są, ale innych rzeczy tutaj się nie spodziewam... Oxi, dziękuję Ci, że pamiętasz o mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega piękne bombki :) brak mi słów, sama próbuję tworzyć bombki ale Twoje prace to mistrzostwo !!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Są przepiękne, oj chciałabym potrafić takowe stworzyć! Zazdroszczę umiejętności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Można patrzeć i patrzeć i nie da się nasycić wzroku! Fantastyczne cudeńka z bajki! Oxi, a ja jestem ciekawa, czy można zrobić bombki ze zdjęć ? bo tak sobie pomyślałam, za rok mój tata kończy 70 lat w grudniu i może bym mu taki prezent z naszymi dziobami sprawiła

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie te bombki są przecudne. Nie przepadam za klimatem vintage, ale dzięki takim pracom jak Twoje przekonuje się do tych klimatów. Chciałabym mieć takie cudeńko na swojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze takiego cuda moje oczy nie widziały , mistrzyni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...