poniedziałek, 29 października 2012

...

Zauroczona przepięknymi pracami Maricel Tewari zpróbowałam zrobić swoją pierwszą broszkę z tkaniny

Więcej zdj. na moim blogu biżuteryjnym
A teraz chwale się!
od Izy z blogu Jestcudnie dostałam przepiękne kolczyki z moimi ukochanymi kianitami. Niestety zdjęcie nie pokazuję całego ich uroku
A od Evulsianki z Różowego zakątka dostałam upragnione nasiona tykwy z których mam nadzieję powstaną  Takie lampy

Dziękuję kochane dziewczyny :) Tyle radości sprawiłyście mi :***
Pozdrowionka dla wszystkich, papaa

13 komentarzy:

  1. jaka piekna broszka, stylowa i elegancka!
    milego wieczoru i pozdrawiam z Italii:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lampy z tykwy sa przepiekne- tez byłam pod wrazeniem- jak Ci wyrosna to ja się pisze na następne pokolenie ziarenek!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna broszka, fajnie tak spróbowac nowej techniki.A tykwy nie znałam i w szoku jestem...

    OdpowiedzUsuń
  4. No no broszka elegancka :) i prezenty urocze ;) Co do tykw...wspaniały pomysł z tymi lampami. Mam dwie tykwy, ale nie wiem, czy zdążę coś z nich wymodzić...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, nawet nie wiedziałam, ze masz 2 bloga, wow! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka cudna, jak każda Twoja praca. Prezenty dostałaś wspaniałe:)) Ach zazdroszczę Ci nasion, czekam na rezultaty hodowli:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na pierwszy raz to broszka wyszła cudownie :) Aż strach pomyśleć, jakie będą kolejne. Zaciekawiły mnie też te lampy, niech tykwa szybko rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Broszka piękna i zwiewna :)
    Gratuluję podarków...nasionka dostały się w dobre ręce!

    OdpowiedzUsuń
  9. alez bardzo ladnie wyszla ta broszka... romantico i kobieco...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oxi, przepiękna broszka, taka bardzo kobieca, lekka i romantyczna, nie wyglada wcale na pierwszą :) a lamp tykwowych jeszcze nie widziałam, idę popatrzec :)
    i dziękuję za miłe słowa, cieszę się, ze niespodzianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udana bardzo broszka. Ale dla mnie i tak jesteś czarodziejką decu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na temat broszki wypowiedziałam się na Twoich biżuteryjnych stronach, zaś wspaniałych prezentów gratuluję. Pozdrówka śle mrówka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...