poniedziałek, 25 marca 2019

Na ludowo i makowo

Folk nie jest moją mocną stroną i zazwyczaj nie wykonuję tego typu prac. Ale haft kaszubski to jest coś obok czego nie potrafię przejść obojętnie. Haftować nie umiem, więc został mi pędzel i farby.
Podobny wzór już kiedyś malowałam na filiżankach, teraz kolej na pisanki

Wydmuszki gęsie, ręcznie malowane, rzeźbione.







Dawno na moich pisankach nie gościły maki. No to już są :) 

Wydmuszki gęsie, folia, farby akrylowe, perłowe, dodatki biżuteryjne, koraliki szklane



Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i miłego tygodnia życzę :***



14 komentarzy:

  1. Pisanki jak zwykle są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są po prostu zachwycające! :) I świetny pomysł z folią, może się zainspiruję, jeśli mi tylko czasu wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makowe tym razem wygrały :) Ale folkowe są też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiałam na FB ale popodziwiam raz jeszcze. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ludowe klimaty, zwłaszcza teraz, gdy na wsi powstaje dom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzostwo świata, zwłaszcza makowe! Ja wszystko, co ludowe kocham, więc kaszubskie tak zapadły mi w serce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne wszystkie. Jestem zachwycona talentem. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie jak zawsze - pełna precyzja i wysmakowany dobór kolorów oraz wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrzowskie pisanki!!! Trudno przejść koło takich obojętnie. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyszedł ten wzór kaszubski! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ficaram lindos!
    Parabéns pelo belo trabalho.
    bjs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...