wtorek, 17 grudnia 2019

Poinsecja górą!

Gwiazda betlejemska zdominowała sezon 2019 :) przynajmniej u mnie. W tym roku powstało sporo bombek z tym motywem, niestety nie wszystkie zdążyły trafić na zdjęcia
Czerwień, biel, ornamenty, czyli klasyka
Bombka szklana, 15cm, ręcznie malowana



Jak ja lubię te szczególiki ;) 




Mniejsza bombka akrylowa, 12cm





Bombki zrobione dla mamy i córki, bardzo starałam się by były w jednym stylu ale inne i żeby nie była widoczna różnica pomiędzy szkłem a akrylem. Chyba udało się :) 


Serdeczności ślę i dziękuje pięknie a odwiedziny i komentarze :***

11 komentarzy:

  1. Chylę czoła dla Twojej precyzji w wykonywaniu wszystkich zdobień! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wymalowane poisencje, zachwycam się jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy to, że mimo tylu lat znajomości, nadal podobają ci się moje prace :*** Dziękuję :)

      Usuń
  3. Przecudowne bombki i jeszcze to ukoronowanie dzieła - kryształek w roli dodatku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Jak miło, że zwróciłaś uwagę na te dodatki. Ja je nazywam "pochłaniacze czasu" :) Niby małe drobnostki, ale czasami trzeba sporo namęczyć się żeby dobrać właściwe

      Usuń
  4. Przepiękne bombeczki, tak dokładnie wręcz precyzyjnie wykonane. Podziwiam jak zawsze i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo ci dziękuję! Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  5. Cudowne jak zawsze u Ciebie...Pozdrawiam świątecznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jaka elegancja!!! Podziwiam od dawna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!! A kryształek - jak wisienka na torcie!! Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...