wtorek, 17 kwietnia 2018

Coś nowego

Tego jeszcze nie robiłam :D Mój kolejny pierwszy raz...


 Pracę wykonałam w technice sculpture painting.  


 Delikatna, pastelowa kolorystyka, całość w stylu shabby chic


A w tym miętowo-szarym kolorze to po prostu zakochałam się ;) 


Zawsze chciałam spróbować siebie w bareliefach, ale kurz podczas szlifowania skutecznie mnie zniechęcał. W tej technice nie trzeba nic szlifować, wystarczy tylko szpachelka, tynki, szpachlówki(w moim przypadku mieszanka kilku specyfików) i farby akrylowe lub barwniki.




Co sądzicie o tej technice? Ja na jednym obrazie z pewnością nie poprzestanę ;) 

 Kilka zdj w trakcie tworzenia ;)  

A tak wyglądały próby dobierania mieszanki idealnej ;) I powiem, że nadal eksperymentuje, próbuję nowe kombinacje,proporcje.


Serdeczności :)))


24 komentarze:

  1. Po prostu rewelacja! Pierwszy raz widzę i jestem zachwycona. Kolorki idealne. Twórz kochana dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko- jesteś kobietą wielu talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA!!! Cudnie Ci wyszedł ten obrazek!!! Kolorystyka bardzo mi się podoba!!!
    Czekam na następne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę powtarzać w nieskończoność , cudeńka tworzysz .Ciągle czymś nowym zaskakujesz.Obrazek prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastelowe barwy dodają całości niesamowitej delikatności i uroku. Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały obraz Ci wyszedł :) Jestem pod wrażeniem Twojego talentu :) Piękne kolory :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest niesamowite! Nie mogę przestać podziwiać. Aż normalnie chciałoby się spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa praca i wygląda bardzo wymagająco, ale ja tam wole Twoje malunki! Ślę serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny efekt. Obiecuję sobie że żadnej nowej techniki a Ty kusisz, z innej strony mi tak ładnie nie wyjdzie bo talentu brak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca wysmakowana, rzecz jasna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oxanko, suuuuper!
    Już się piszę na warsztaty. :))))
    Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fantastycznie wyszło, rewelacja, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!!! Obraz niespotykany i niepowtarzalny! Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. czego nie dotkniesz super wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna praca. Kolorystyka cudna, prawdziwe dzieło sztuki. Chętnie powiesiłabym taki obrazek na ścianie. :) Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace. Gratuluję talentu i chylę czoła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. czy można u Pani kupić naparstki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny obraz. :) Już go sobie wyobrażam np. na ścianie w jakiejś romantycznej sypialni... Bajka. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...