środa, 4 października 2017

Kolor na jesienną chandrę

Za oknem jesień, szara i deszczowa 
a u mnie królują wiosenne kolory :) 
Naparstki porcelanowe, ręcznie zdobione

W fartuszkach



Z kokardkami



 Z perełkami 


Z... hmmm.. po prostu bardzo słoneczne


Z fiołkami

Kwiatuszki też ręcznie robione z glinki polimerowej termoutwardzalnej. Farby do szkła i porcelany.

A tu... inspiracja ;) 



I jeszcze kilka zdjęć słodziaków ;) 



Serdeczności śle, dobrego humoru i wiosny w sercu życzę wszystkim tu zaglądającym  :***



33 komentarze:

  1. Przepiękne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne, bajeczne !!! Można wiedzieć czym malujesz na końcu , ze mają taki piekny szklisty poblask?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Farby do porcelany a potem wypalam w piekarniku. Białą część naparstka nie maluje, to naturalny poblask porcelany :)

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje :) Myślałam, ze to jakiś lakier na wysoki połysk. Bombki chciałam zrobić steropianowe i nie wiem czym wykończyć żeby tak pięknie błyszczały.

      Usuń
  3. Gdybym zobaczyła na wystawie w cukierni, pomyślałbym , że to nowe słodkości. Naparstki są piękne i niemal do schrupania ! Kolorystyka fantastyczna. Śliczne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jedyne "słodkości" po których nie da się przytyć ;) Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wspaniałości, zdobią palec, jak diamenty, pozdrawiam Dusia [ mam więc wiem]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak miło czytać takie komentarze :***

      Usuń
  5. Podziwiam każdą pracę! Wszystko jest niezwykle dopracowane, piękne, dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne cacuszka. Wszystkie bez wyjątku. Cudowne kolorki na szare dni........Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, piękne inspiracje. Wszystko z wielką klasą i smakiem Tworzysz Oksanko. Samych radości Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace!!! a naparstki to sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A Xymcia-dm :) już te cukiereczki ma i maca i podziwia
    i po prostu przecudne są - całuję rączki zdolnej artystki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tych nowych naparstkach!
    Cieszę się, że trafią również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycam się cudeńkami które namalowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka w wiosennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne naparstki!
    Spojrzałem na ciebie
    Agnieszki,
    i IF pozostał))
    Wiele waszych prac lubiłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Zapraszam na dłużej :)

      Usuń
  14. Po zobaczeniu tych ślicznych cudeniek zabieram się za pisanie listu do Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Są bajkowe...Mam w pracowni i cieszę oczka...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...