sobota, 16 września 2017

Różności

Trochę tego i tamtego...
Drewniane pudełeczka dla miłośniczek frywolitek. Ręcznie malowane.


Komplet śniadaniowy. Porcelana ręcznie malowana




Bransoletka. Czarny agat, kwarc różowy, różyczkę zrobiłam z modeliny termoutwardzalnej




Wisiorek. Muszla naturalna i mój malunek

 I jeszcze takie wisiorki...
A jeśli już myślicie o Świętach i szukacie ślicznych karteczek to zapraszam do Kajki . 
Serdeczności dla wszystkich zaglądających i wspaniałego weekendu!




30 komentarzy:

  1. Same wspaniałości, pudełeczka totalnie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oxi, cudne, jak zawsze.
    p.s.Dzięki za pomoc. :-***

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest takie piękne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego po trochu i wszystko piękne. Jednak pudełeczka mnie najbardziej urzekły. Pięknie wyglądają te "koroneczki", na ciemnym tle. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj trochę było tych pudełeczek :) Wiesz, na jasnym tle frywolitki tez całkiem fajnie wyglądają tylko nie chciały fotografować się ;) Dziękuję za tak miłe słowa :***

      Usuń
  5. w pudełeczkach się zakochałam!!
    Cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te pudełeczka. Nezwykle elganckie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Pudełeczka mnie urzekły, bo resztę twórczości miałam już okazję podziwiać u Ciebie :) Ślę serdeczności! Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością "kropkowałam" te pudełeczka :) Dziękuję i wzajemnie - spaniałego tygodnia!

      Usuń
  8. Piękne prace, wszystkie bez wyjątku;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jak zwykle piękne i perfekcyjnie wykonane!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko prześliczne OxiGra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Majstersztyk! Jak można tak wymalować pudełka?? Prezentują się zjawiskowo. Zresztą pozostałe prace również.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, same cudeńka:) A ten ręcznie malowany wisior...mrrrr...
    Ależ Ty masz złote ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przybyłam , zobaczyłam i oczarowuje mnie piękno! Moim zajęciem są robótki ręczne. Nie maluję , jeszcze. Ale przywiodły mnie tu frywolitki. To cudone dzieło. Przepiękne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności, a szczególnie frywolitki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...