wtorek, 11 kwietnia 2017

Fioletowe różności ;)


Dzisiaj kilka nowych wzorów, a kolorem dominującym będzie fiolet w kilku odsłonach.
Na pierwszy rzut biało-fioletowa pisanka z wydmuszki gęsiej frezowana, ręcznie malowana. Na czubku kwiatuszki z glinki samoutwardzalnej.

 Kolejna to śmietankowo-fioletowa. 


 Podobny wzór prezentowałam wcześniej w serii "Elegance", Tym razem fioletowa wersja w/w serii :) 

 Żeby nie było zbyt fioletowo jeszcze kilka pisanek z serii "Elegance" w niebiesko-turkusowej tonacji.


 Jeszcze dorzucę coś czarnego ;) 

 ...i... betonowego :D  Czyli zupełna nowość - pisanki zdobione szpachlówką i tynkiem :D  Robić ich - sama przyjemność - łatwo i szybko. Bez porównania z tymi rzeźbionymi, malowanymi, lakierowanymi, lakierowanymi, lakierowanymi.......


Serdeczności ślę i bardzo, bardzo dziękuję za każde słówko zostawione pod poprzednim postem :*****

13 komentarzy:

  1. Od Twoich pisanek nie można oderwać wzroku!!! Betonowe zachwycają!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś naprawdę zabraknie mi słów zachwytu, bo ile razy można pisać: "piękne pisanki"? :) Są fantastyczne, zwłaszcza te betonowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda, cudeńka :) Przepiękne tworzysz te pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ciężki wybór, która NAJ......Każda inna, każda piękna. Betonowe pisanki to chyba zupełna nowość, jeszcze takich nie widziałam........ale zachwycają, bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze zachwycały mnie te eleganckie z ażurami ,ale betonowe przebijają je całkowicie :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy dosyć zachwytów nad Twoimi dziełami. Prawdziwe cuda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! ta pierwsza z " oczkami" mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje pisanki ale te ostatnie jakoś do Ciebie nie pasują. Nie znaczy to że są brzydkie są naprawdę super, ale takie nie po Twojemu. Ja osobiście wole te urokliwe kolorowe cudownie malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oxi po prostu brak słów-REWELACJA!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka .Jesteś mistrzynią !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzieła tworzysz swoimi rękami. Wszystko urokliwe, delikatne i takie wręcz romantyczne. Pozdrawiam i przesyłam świąteczne serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Te z niezapominajkami i malowanymi fiołkami, Boże jakie piękne te pisanki Oxi, zawsze można zobaczyć coś nowego!!!!
    POzdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda, powiedz mi jak u ciebie wygladalo wycinanie szablonów ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...