wtorek, 7 marca 2017

PasteLOVE

Wiosenne kolory, kropeczki, kwiatuszki...


Nie lubię ani pisanek ani bombek zdobionych tylko z jednej strony. U mnie oczywiście obustronne :) 


Ręcznie malowane, rzeźbione, koronkę podkreśliłam ornamentem 3D


Kwiatuszki też ręcznie robione. Wykonałam je z modeliny samoutwardzalnej.



Pisanki lakierowałam 2 rodzajami lakieru - o wysokim połysku (boczki w kropeczki) i matowym( białe części). I powiem, że bardzo mi się podoba takie "łączenie" mata z połyskiem. 



Bardzo wam dziękuje za miłe słowa pod poprzednim postem :) Serdeczności śle i ciepłej, słonecznej wiosny życzę :)))
Janeczko kochana, dla ciebie szczególne podziękowania, wielką radość mi sprawiłaś! Dziękuję!!!



13 komentarzy:

  1. Cudeńka!!! Delikatne, eleganckie i bardzo wiosenne!!! Śliczny wzór!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające! :) Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje pisanki są niepowtarzalne i wszędzie można je rozpoznać! Doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oxi, jesteś niesamowita. Kolejne cudeńka wyczarowałaś. Urzekły mnie te kropeczki. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzostwo!!!!Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to prawdziwe arcydzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są! Cudne kolory, pastelowe :) Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Оксана, потрясающе! Очень нежные, как маленькие детки или первоцветы. А декор в виде цветочков ручной работы - просто добила). Браво!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pisanki. Dziękuję za tak wspaniałą inspirację.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...