poniedziałek, 5 października 2015

Stokrotki II

Kolejna wersja ślubnej skrzyneczki w stokrotki.
Tym razem nieco mniejsza bo 30x20cm

Kolor tła też nieco jaśniejszy, bardziej pastelowy. Inna też koronka.




 W środku na wieczku umieściłam stokrotki które wykonałam z modeliny.




Na  FB i blogach  przygotowania do Świąt idą pełną parą, a ja nawet nie tknęłam jeszcze ani jednej bombki :( choć pomysłów mam mnóstwo. Echhh... cóż... u mnie śluby maja pierwszeństwo ;) 
Serdeczności śle dla wszystkich komentujących i zaglądających. 
Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem :)
Miłego tygodnia

19 komentarzy:

  1. Zasób Twoich pomysłów i możliwości twórczych jest niewyczerpany. Cuda tworzysz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle :) cudeńka tworzysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam perfekcję detali. Piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że stokrotki rozkwitły jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ślubna pamiątka będzie! Unikatowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna skrzyneczka i jej zawartość też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i wykonanie....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne (zawartość i sama skrzyneczka) :) Będą wspaniałą pamiątką :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, delikatny, subtelny komplet - no cudeńko :)
    Ja jeszcze w ogóle nie myślę o świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, jak zawsze! Śliczne te stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko - będzie piękna pamiątką.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne;) Szkoda ,że ja już po ślubie;) Chyba,że na rocznicę...?;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z każdym postem coraz większe cudowności!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu, jakie to śliczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu, jakie to śliczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...