niedziela, 18 października 2015

Dwa w jednym...

Już pewnie nie raz mówiłam, że mam szczęście do nietypowych zamówień.
Tym razem jedna data i dwie uroczystości.
Pierwsza moja wizja tej pracy okazała się niewypałem - zbyt dużo wszystkiego działo się na pudełku, było takie przekombinowane z kwiatami i koronkami. Odstawiałam i zrobiłam to


Tło w kolorze gołębiego błękitu gdzieniegdzie pociągnęłam białą perłą, ornament, sznur, szklane perełki, wosk.




W środku wygląda tak:


Tę śliczną kopertę na pieniążki zamówiłam u Agnieszki -Szalki. Bardzo pasowała do całości, dzięki Aga, wyszło tak jak chciałam :)))


Serduszka



Serdeczności śle i podziękowania za komentarze.





15 komentarzy:

  1. Wspaniałości , delikatne, pastelowe i z klasą .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająco wyszła Ci ta skrzynia!!!!!!!!! Jaki piękny wzór! I te bombki - cudne!!! Wspaniały komplet, będzie cudną pamiątką!!
    Cieszę się, że koperta się podobała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny prezent....Super pomysł i wykonanie....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita praca, połączenie szablonu i serca ze sznurka nieoczywiste, ale jak pięknie się skomponowało! Kolorystyka też super... Środek - piękny! Aniołek na bombce wzruszający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość przepięknie się prezentuje! Szczególnie podoba mi się aniołeczek :) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Często powtarzam, że im mniej tym lepiej. Cokolwiek tworzymy. Twoja praca jest tego dowodem. Skromnie, delikatnie, pięknie i z klasą. Bombki przesłodkie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplet! Aniołek jak żywy, cudne ma włosy! Zdolniacho!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne pudełko ,delikatne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem chcemy dobrze, a wychodzi przekombinowane, skąd to znam. Ale to jest proste i ponadczasowo piękne. Z tym sznureczkiem świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dżizas! Jestem zakochana w Twoich pracach! Niesamowite! Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...