piątek, 5 października 2012

co było....

...kiedy mnie nie było...
Kijów, widok z 17-go piętra :)
Grzybobranie, moje pierwsze w życiu :)
i takie tam...jesienne...





A teraz o ''ZIMNEJ PORCELANIE'' 

Ta porcelana to nic innego jak Masa Kukutydziano-Wikolowa! przepisów w necie setki, wystarczy wpisać w google. Daje namiar na klasyczny przepis(ja użyłam dokładnie tego przepisu) i ciekawy blog KLIK
Na prawdę polecam bo w miarę szybko, łatwo i przyjemnie

I na koniec - nowa domowniczka mojej siostrzyczki :)
Pozdrawiam wszystkich cieplutko i słonecznej, ciepłej jesieni życzę :*


16 komentarzy:

  1. Dostałam ślinotoku na widok winogron...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za namiar na porcelanę. A zdjęcia piękne:) zazdroszczę Ci pobytu w Kijowie :) może kiedyś uda mi się tam wybrać.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesoo, ja pomyślałam, że ten kto to z tej masy, ale jakos za bardzo prawdziwy był. :-)
    Super, że byłaś u siebie, ja też chcę do moich stron pojechać, bo nie byłam 20 lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. "kto", to miało być KOT :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oxi:))jeeee:)))tego kosza prawdziwków to Ci normalnie zazdroszczę:)))ja byłam i trochę maślaków znalazłam:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ale prawdziwków!!!oj zazdroszczę... my wczoraj na naszej łączce też maślaczków nacięlismy wiec dziś obiadek był, ale tyle prwadziwków to już dawno nie wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzybków również zazdraszczam - uwielbiam grzybobranie, ale w tym roku u nas na Warmii i Mazurach coś kiepsko z nimi - za sucho jest. No i kotek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 17 piętro brrrr dla mnie dużo za wysoko ;) Piękne grzybki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!!! Widzę, że wakacje miałaś udane:)) Kociak uroczy. Masa za mną "chodzi" od kilku miesięcy, składniki kupiłam przed wakacjami, chyba czas spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jakie cudne grzybki u nas tak sucho w lesie że ściółka aż trzeszczy, więc z grzybobrania nici,muszę się zagłębić w temat zimnej porcelany bo bardzo mi się podobały Twoje różyczki. Buziaki i dziękuje za ten uroczy jesienny spacer

    OdpowiedzUsuń
  11. Спасибо за прекрасные фото! Какой хороший отдых у Вас был! Классно!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale dużo grzybków nazbierałaś :) piękny kociak, jaką ma dostojną minkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze w życiu grzybobranie i same prawdziwki!O Szczęściaro!
    Pięknie spędzałaś czas.Fantastyczny fotoreportaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się za Tobą stęskniłam!!!!!!!! cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHANA SPRAWA JEST PROSTA, JAK CIEBIE NIE BYŁO, WSZYSTKO TAAAKIE MALUSIE BYŁO, JAK NA TWOIM 1 ZDJĘCIU :D
    TERAZ JUŻ JESTEŚ I MOŻNA CHOCIAŻ OKO POCIESZYĆ TWOJĄ TWÓRCZOŚCIĄ!!! KOMPLECIK PISZESZ TAKI SAM, ALE DLA MNIE ZUPEŁNIE INNY!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZEPIS PRZECZYTAŁAM I...POJĘCIA NIE MAM CO TO JEST SKROBIA KUKURYDZIANA, BRZMI GROŹNIE ;D JUŻ JAK TY COŚ WYMYŚLISZ, TO NIE MA ŁATWO ;DDD
    Kotka czarująca! Wychodzi na to, że zakociłyśmy się razem - Twoja siostra i ja ;D
    BUZIAKI 102 :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...