wtorek, 28 lutego 2012

Stokrotki

Skromne stokrotki i sympatyczne biedroneczki... nie mogłam się oprzeć ich urokowi :)



I jeszcze w przybliżeniu od spodu
Myślę że dobrze będą prezentować się i w koszyczku i zawieszone.
Często w mailach pytacie jakie materiały, serwetki i td użyłam. Postaram się publikować zdj. serwetek, motywów przy każdej nowej prace, o ile skleroza nie będzie progresować.
Materiały: Wydmuszki gęsie i jedna kurza. Lakier Flugger 70; sztuczne kwiaty; dodatki biżuteryjne i sztuczne kwiaty klejone na klej na gorąco. Kropeczki - farba ciemnozielona+opóźniacz. Serwetka o ta:
Po naklejeniu stokrotki całkowicie zniknęły, no to domalowałam farbami akrylowymi.
Pozdrawiam cieplutko i duuuużo słoneczka życzę :)))

28 komentarzy:

  1. wcale się nie dziwię bo to ogromnie sympatyczny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O żesz! Proste ale jakie piękne! I do tego pomyslowe dodatki w postaci kwiatka! Wesoła i wyjatkowa pisaneczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście ładne te biedroneczki :) w sam raz na jajeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że jajkomania opanowała Cię :)
    To dobrze, bo Twoje pisanki są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Веселые и нарядные! Очень нравятся и спасибо, что поделились. как , вы это делаете!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisaneczki prezentują się uroczo !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pomysł z kwiatkiem w podstawie super !!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesoło się ta wiosna zapowiada, tylko niech już przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym się nie mogła oprzeć, pisanki niczym z bajki, cudowne, urocze do pokochania!!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie potrafisz dobrać serwetkę i dodatki, te kwiaty są cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie Ci wyszly:) Masz talent w rękach :) Ja bym się raczej nie odważyła ręcznie malować... :P
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie uwierzysz....właśnie dzisiaj w Rossmanie wypatrzyłam te serwetki.pomyślałam o pisankach i kupiłam...Są śliczne!!!
    I jak je teraz robić jak już wiem że przy Twoich blado wypadną ??? Nic to...zaryzykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A uwierzę kochana, uwierzę :) Sama nie potrafiłam przejść i nie kupić :)) Robić! Napewno będą piękne!

      Usuń
  12. Twoja pomysłowość na jajeczka jest niesamowita:) a pisaneczki piękne i niespotykane:) coraz bardziej podobają mi ozdobione kurze wydmuszki:) pięknie się prezentują z gęsimi.

    pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  13. są prześliczne, podobaja mi się takie jajca

    OdpowiedzUsuń
  14. Фантастически красивые яйца! Лето вернулось! Так и хочется взять цветок в руки!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedzinki :) i za to że zostawiacie ślad w postaci komentarza! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne biedroneczki i kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie: gdzie kupujesz jaja gęsie? Szukam w necie i szukam i znaleźć nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję na Allegro
      http://allegro.pl/listing.php/search?change_view=1&string=wydmuszki+g%C4%99sie&search_type=1&shop=0&exclude=&location_radio=1&selected_country=1&distance=1&postcode=&state=0&city=&shippingTime=0&price_from=&price_to=&category=0&order=t&view=gtext&buy=0&listing_sel=2&listing_interval=7&pay=0

      Usuń
  18. Dziękuję za szybką odpowiedź, już wiem gdzie tkwił mój błąd szukałam jaj a nie wydmuszek:)Dobrze, że można kupić wydmuszki, bo zastanawiałam się co zrobić z zawartością.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Serwetka taka niepozorna, a Ty takie śliczności z niej zrobiłaś :)))
    Śliczne pisanki, tylko mi jakoś te stokrotki do końca nie leżą ;)
    Podziwiam wszelkie domalowania, pięknie wyszły i do tego kropeczki...i choć nie planowałam, to chya też sięgnę w tym roku po biedroneczki :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. rzeczywiście biedronki na stokrotkach prezentują się uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej jak tu wiosennie... sliczne jajeczka jak zawsze. Pozdraiwam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W cale się nie dziwię, że uległaś ich urokowi. Biedrony są śliczne, a jaja w biedrony przecudnie się prezentują. Piękne radosne, wiosenne motywy, ale i te rustykalne z poprzedniego posta są śliczne. Pozdrawiam cieplutko Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze, ale i tak kocham świnki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. na koniec zostawilam sobie skomentowanie biedronek- no te jajeczka powalily mnie na calego. suuuper. nie spodziewalam sie,ze ta serwetka moze dac tak sliczny wynik w realu. boskie sa i urocze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...