wtorek, 6 grudnia 2011

Przerwa nie potrwała długo :)

Tak, znowu butelki. Tym razem pełnowymiarowe :) Pociapana szpachlówką (by nadać fajną strukture) pomalowana białą farbą. Potem nakleiłam motyw i już było z górki :) Pocieniowałam motyw, tło też domalowałam. Lakier, lakier, lakier....Na zakończenie ośniezyłam butelke (oczywyście że szpachlówką) i dorzuciłam trochę perłowego brokatu (tylko na "ośnieżone" miejsca)


I jeszcze jedna butelka która wcale nie chciała fotografować się...Cała butelka pomalowana perłowymi farbkami, na dodatel szablonik też zrobiłam lekko perłowy (różne odcienie szarości). Na żywo wygląda naprawde bb fajnie ale ...fotki brzydkie wyszły. Liczę na Waszą wyobraźnie ;)




Pozdrawiam serdecznie i miłego, słonecznego dnia zyczę!!

9 komentarzy:

  1. to-colubie.blogspot.com6 grudnia 2011 09:22

    Będę się powtarzać ale trudno - jesteś bardzo zdolna kobitka! Butelki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam słów żeby opisać swój zachwyt!Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oxi! piękne, klimatyczne zimowe butle!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle bajkowo jest u Ciebie i tak świątecznie, uwielbiam taki klimat, a Twoje prace są wyjątkowe, gratuluję :) i Pozdrawia,m (będę od czasu do czasu zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są!!!!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, zostały jeszcze szampany w sklepie Oksanko? jak tak dalej pójdzie to zabraknie na Nowy Rok. A może powinnam się zapisać na taką piękną butelkę szampana? Śliczne ja zwykle, moja wyobraźnia pracuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tyle miłych słów!! Jesteście kochane :*
    Trill - uśmiałam się :)) Oj trafiłaś w czuły punkt z tą wielkością;) Rzeczywiście - ostatnio coraz większa się robie ;)))A może to ubrania kurczą się?...
    Mamonku - w sklepie gdzie biorę te nibyszampana sprzedawczyni kiedy mnie widzi to pyta - To co zasze?
    Buziole dla Was!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza butelka jest zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...