wtorek, 31 maja 2011

Moja pędzelkowa gromadka w końcu doczekała się domków dla siebie.

 Tu wykorzystałąm klej na gorąco, farba złota w różnych odcieniach zieleni i brązu
 Słoiczek też z klejem i złotem tylko już w pomarańczowo-żółtej tonacji
 Klej, na dole kaboszony szklane, złoto, srebro, zieleń.
 Klej, guziki, kolor...hmmm... mieszany :)
 Stalaktyty, stalagmity w złoto-fioletach ale na zdj. tego nie widac :( Muszę dorobic jeszcze ze trzy słoiczki i może w końcu będzie porządek  ;)
Pozdrawiam słonecznie i miłego dnia zyczę :))

21 komentarzy:

  1. Proszę proszę, długo cię nie było na łamach ale już wiadomo dlaczego, prace śliczne i pomysłowe, miło je oglądać i podziwiać.Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Oxi! zrobiłaś przepiękne domki dla pędzelków :) jesteś niesamowicie kreatywna, o tym, że zdolna, to nie muszę pisać, bo to widać :) miłego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo mi sie Twoja gromadka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są! Lubię takie "stare złoto"

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, czy reszta Twojej pracowni też taka elegancka !! Super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na recycling ;) Piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! A jaka gromadka pęzelków i pędzli!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo niezłe im mieszkanko zafundowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł:-) Kupuję go. Czy farbę nakładałaś bez promera bezpośrednio na klej??
    Bardzo ładny efekt!
    Pozdrawiam
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  10. :)))) Dopieszczacie mnie swoimi komentarzami :))) Dziękuję że mnie odwiedzacie, buziaki dla Was :)
    KASJA - ehhh...za pracownie mam kuchnie w której czasem panuje taki tFórczy bałagan że nie ma jak do zmywarki trafic ;))
    Lusi- tak, bezpośrednio na klej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wyszły te domki :)))
    Suuuper!!
    Niesamowita jesteś :)))
    Ściskam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombowe! W kupie wyglądają rewelacyjnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ania - hihiiii..:))uśmiałam się z tą kupą :))))) dzięki za odwiedziny
    Martuś- dziękuję, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! I jakie przesłanie! Fantastycznie wykorzystane różne materiały. Jakiez cuda mozna zrobić z recyklingu. Wyglądają jak królewskie puchary! Gratuluje super pomysłu.
    Podpowiedz proszę - czy "klej na gorąco" - to klej silikon z pałeczek białych? Taki rozgrzewany?
    Może przygotujesz mały tutorial? Jeszcze takiej techniki nie widziałam. naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bettina - cieszę się że spodobały sie Tobie moje eksperymenrty :) Tak, to właśnie te paleczki silikonowe :) Tutorial nie jest potrzebny - wystarczy rozgrzac pistolet i nanieśc klej wg uznania. Potem pomalowac, ewentualnie uwydatnic zacieki przy pomocy patyny lub bitum tak jak robimy w zwykłych reliefach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne, jeśli można wykorzystam pomysł i spróbuje sobie zrobić takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, interesuje mnie wykonanie takiej dekoracji na wazonach porcelanowych. Czy mogła byś mi napisać jak krok po kroku to zrobiłaś? I jakich farb użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombowe!!!! chyba odgapię jeśli można?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...